×

Quote from: Zoomie
Brian sooner or later you're going to have to choose between Baggy and Treehugger.
Personally, I'd choose cancer.


Hey Hilder!(Read 11332 times)
Hey Hilder! on: August 10, 2009, 10:48:50 PM
Don't just lurk, fuckin' say something.

Christ, at HF you never shut up...
No Nyarlathotep, no chaos...
KNOW NYARLATHOTEP, KNOW CHAOS!



Re: Hey Hilder! Reply #1 on: August 11, 2009, 04:16:06 AM
Yeah, Hilder, fuckin' say something.



Re: Hey Hilder! Reply #2 on: August 11, 2009, 10:18:16 AM
hitler?  sweet.



Re: Hey Hilder! Reply #3 on: August 11, 2009, 10:26:24 AM
Zombie Hitler, reincarnated Hitler, Hitler's long lost grandchild, time traveling future Hitler clone?

Please clarify.



Re: Hey Hilder! Reply #4 on: August 11, 2009, 10:30:16 AM
Gay Hitler? I think your picture is somewhere on this board



Re: Hey Hilder! Reply #5 on: August 11, 2009, 01:22:33 PM
I think of Hilder and I think of good food.



Re: Hey Hilder! Reply #6 on: August 11, 2009, 04:09:44 PM
Yeah, the girl can cook, that's for sure...
No Nyarlathotep, no chaos...
KNOW NYARLATHOTEP, KNOW CHAOS!



Re: Hey Hilder! Reply #7 on: August 11, 2009, 06:09:38 PM
I think of Hilder and I think of good food.

Make that EXCELLENT food!!!  i've actually met Hilder, IRL, and she's uber-coolio!

(Sorry, Hilder ~ didn't mean to be the Kiss of Death for you, here!)
A Mobius Strip
IS Infinity



Re: Hey Hilder! Reply #8 on: August 11, 2009, 07:27:17 PM
You're not the kiss of death, Fyre. You're... interesting.
No Nyarlathotep, no chaos...
KNOW NYARLATHOTEP, KNOW CHAOS!



Re: Hey Hilder! Reply #9 on: August 11, 2009, 08:20:14 PM
You're not the kiss of death, Fyre. You're... interesting.

Yeah, yeah, in a train-wreck sort of OMG-i-can't-quit-LOOKING sort of way...

<sigh>  i get that ...




A LOT...
A Mobius Strip
IS Infinity



Re: Hey Hilder! Reply #10 on: August 11, 2009, 08:21:23 PM
Not from me.
No Nyarlathotep, no chaos...
KNOW NYARLATHOTEP, KNOW CHAOS!



Re: Hey Hilder! Reply #11 on: August 11, 2009, 08:25:45 PM
Not from me.

Nope!  You act like i'm actually ... interesting.
A Mobius Strip
IS Infinity



Re: Hey Hilder! Reply #12 on: August 12, 2009, 04:07:23 AM
HilderJesus?



Re: Hey Hilder! Reply #13 on: August 15, 2009, 04:57:52 PM
I think of Hilder and I think of good food.

Make that EXCELLENT food!!!  i've actually met Hilder, IRL, and she's uber-coolio!

(Sorry, Hilder ~ didn't mean to be the Kiss of Death for you, here!)


Tell her to call me then ...
Oh, wait, does she do anal?
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Hey Hilder! Reply #14 on: August 15, 2009, 08:40:34 PM
I think of Hilder and I think of good food.

Make that EXCELLENT food!!!  i've actually met Hilder, IRL, and she's uber-coolio!

(Sorry, Hilder ~ didn't mean to be the Kiss of Death for you, here!)


Tell her to call me then ...
Oh, wait, does she do anal?

Not sure ~ i didn't ask.  However, i think she does post in the Sex Forums on HF, so you could look up her posts, and find out.

Actually, i'm wondering where she even IS...  Her message on the IM's is 'no reception,' and she uses her cell, exclusively.
« Last Edit: August 15, 2009, 08:41:06 PM by fyrenza »
A Mobius Strip
IS Infinity



Re: Hey Hilder! Reply #15 on: August 16, 2009, 03:03:09 AM
I can't be bothered ...
If you find out, let me know ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Hey Hilder! Reply #16 on: August 16, 2009, 04:06:13 AM
Skybox, right up here in section La-Di-Dah.



Re: Hey Hilder! Reply #17 on: August 19, 2009, 12:59:21 PM
Hello.



Re: Hey Hilder! Reply #18 on: August 19, 2009, 08:29:44 PM
Mac! You made it! Everyone say hello to the least perverted Scot on earth.
No Nyarlathotep, no chaos...
KNOW NYARLATHOTEP, KNOW CHAOS!



Re: Hey Hilder! Reply #19 on: August 19, 2009, 10:08:09 PM
Hello.

OMG!!!  Howdy, McLeod!!!  Cripes, long time, no see!

Welcome to L-G, the truly Free Speech version of RT,

minus the narcissistic dictator, of course.
A Mobius Strip
IS Infinity



Re: Hey Hilder! Reply #20 on: August 20, 2009, 05:01:22 AM
Mac! You made it! Everyone say hello to the least perverted Scot on earth.

Ha!

I like to think of myself at least a little perverted. It gets lonely up in the hills, and all this porridge I eats gives me an excess of energy in the winter that I must channel somewhere.



Re: Hey Hilder! Reply #21 on: August 20, 2009, 05:13:15 AM
Mac! You made it! Everyone say hello to the least perverted Scot on earth.

Ha!

I like to think of myself at least a little perverted. It gets lonely up in the hills, and all this porridge I eats gives me an excess of energy in the winter that I must channel somewhere.

But, well, you're not into sheep or anything like THAT, right?

rofl
A Mobius Strip
IS Infinity



Re: Hey Hilder! Reply #22 on: August 20, 2009, 05:16:08 AM
But, well, you're not into sheep or anything like THAT, right?
rofl


I'm into rabbits, but sadly I am allergic to them.

Are you banned from HF then, I haven't seen you around for a while?



Re: Hey Hilder! Reply #23 on: August 20, 2009, 05:25:25 AM
She's been banned. AND?



Re: Hey Hilder! Reply #24 on: August 20, 2009, 05:30:41 AM
But, well, you're not into sheep or anything like THAT, right?
rofl


I'm into rabbits, but sadly I am allergic to them.

Are you banned from HF then, I haven't seen you around for a while?

Yeppers ~ another of my sad stories.  Skip decided to hate me, and deleted me, pretty much completely.  i think my forum is still there, but just until my paid subscription runs out.

i've missed y'all, so much.  And i couldn't even let you know what happened, without breaking the rules, for REAL.  Ari caught me, and sent me a cryptic message, sort of spitting in my face, but they had to hate me, for some reason.  idk what the reason was.  <sigh>

But then, Zoomie invited me here, and these folks are real ~ they say what they think/feel, with NO FEAR of being banned for being "not nice" to someone else.  Let's face it, we ALL have those DORK moments.

All i wanted was what Skip advertised ~ Free Speech.  i paid for a personal forum, so that i could take anything that didn't belong out in public to a private place.

That didn't suit him, and he stalked me, and truly hated me, and banned me, without even letting ANYONE know ~ my user name NEVER showed up as Titled : Perma-Banned.  In fact, i'm not listed in the member list, and i believe Skip has deleted all of my posts, not only on HF, but on MF, also.

Y'all were left to believe that i just split, and didn't give a care about any of y'all.  But i DID.  i missed you and i hated that certain folks were banned before me, 'cuz they were COOL ~ perhaps shocking, but always funny (TGK!  rofl).  It sucked, 'cuz he managed to just cut me off from everything, all the things i cared about, you know?

Well, and as with Muzic Forums, Skip's other site, i just didn't "belong," i don't think.  i came closer in RT, but i think my posts in MF had already infuriated him to the point that he just hated me.  (i think he's an aries ~ they either love me or hate me ~ wish i could figure it out...)
« Last Edit: August 20, 2009, 05:39:52 AM by fyrenza »
A Mobius Strip
IS Infinity



Re: Hey Hilder! Reply #25 on: August 20, 2009, 05:36:22 AM
Shit I had no idea!

Sorry to hear that. There are so many people in that site it's impossible to know if someone has just been offline for a while or not.

It's funny, I actually joined HF when I got banned from cann.com. I thought I was joining a site was more laid back than it is there. Well, everywhere is more laid back that cann.com

Who else has been banned then?

We are not allowed to talk about bannedees there. I think that's just bullshit.

Who the fuck has the right to just split up folks on the internet who have spent months and years getting to know each other?

I'll probably get banned for joining this place.



Re: Hey Hilder! Reply #26 on: August 20, 2009, 05:48:11 AM
Shit I had no idea!

Sorry to hear that. There are so many people in that site it's impossible to know if someone has just been offline for a while or not.

It's funny, I actually joined HF when I got banned from cann.com. I thought I was joining a site was more laid back than it is there. Well, everywhere is more laid back that cann.com

Who else has been banned then?

We are not allowed to talk about bannedees there. I think that's just bullshit.

Who the fuck has the right to just split up folks on the internet who have spent months and years getting to know each other?

I'll probably get banned for joining this place.

i wEnder.  You won't get banned for joining L-G, i don't think.  Zoomie hasn't, nor has Jai/Sakhi.  There are others, too.

Skip is actually afraid of what these folks know about him, and could tell ~

especially to any authorities.

He's not a nice person, and he supports things that are unconscionable.  Not only that, but he hides behind ~ OH!  I'm not IN the US so those laws don't pertain to me.

Unfortunately for him and his friends, pedophilia is against the law, EVERYWHERE.

Him giving DIRECTIONS to certain places in Amsterdam that cater to the pedo folks is just ... SO FUCKING WRONG.

And his online religion?  Please.  He AIN'T a "god," no matter HOW much he would like to be...[color]
A Mobius Strip
IS Infinity



Re: Hey Hilder! Reply #27 on: August 20, 2009, 09:17:31 AM
He rails against Christianity and big business while he makes lots of money from both. First class wanker.
No Nyarlathotep, no chaos...
KNOW NYARLATHOTEP, KNOW CHAOS!



Re: Hey Hilder! Reply #28 on: August 20, 2009, 09:37:20 AM
He rails against Christianity and big business while he makes lots of money from both. First class wanker FUKTARD.

Yet another FIX, brought to you by MorophinePlus ~ for that little added "juice" that we ALL crave...
« Last Edit: August 20, 2009, 09:38:09 AM by fyrenza »
A Mobius Strip
IS Infinity



Re: Hey Hilder! Reply #29 on: August 20, 2009, 10:37:10 AM
But, well, you're not into sheep or anything like THAT, right?
rofl


I'm into rabbits, but sadly I am allergic to them.
The Song In Macleod's Head
« Last Edit: August 20, 2009, 10:37:39 AM by Zoomie »
No Nyarlathotep, no chaos...
KNOW NYARLATHOTEP, KNOW CHAOS!