×

Quote from: Wozzeck
Kyle continues to act out the world's most illegal impersonation of Mr. Rogers.


Dave Massey(Read 2582 times)
Dave Massey on: March 15, 2009, 04:04:11 AM
"Ok Mosh, tell me all about Dave Massy."

EDIRL "Name spelling" - Dave
EDIT: I was wasted when I tried to edit before!
« Last Edit: March 15, 2009, 08:20:03 PM by Thrash »
you treat me like a monologue ho



Re: Dave Massy Reply #1 on: March 15, 2009, 04:07:30 AM
Whats Dave been saying?



Re: Dave Massy Reply #2 on: March 15, 2009, 04:27:02 AM
Just tell us the story. We all want to hear it.
you treat me like a monologue ho



Re: Dave Massy Reply #3 on: March 15, 2009, 05:15:44 AM
The Dave Massey Experience is best had in person, than told second hand by some random Australian.

Needless to say, Tie Me Kangaroo Down, Sport features in the Experience.



Re: Dave Massy Reply #4 on: March 15, 2009, 05:22:47 AM
Dude, just tell it ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Dave Massy Reply #5 on: March 15, 2009, 05:28:08 AM
It's "Dave Massey" ....
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Dave Massy Reply #6 on: March 15, 2009, 05:50:14 AM
Aw man, you had her on the phone...

Ok... Dave's been telling me about this dude he know's called Dave Massey, says he's a good guy and all, but has a bit bit of a Jekkyl and Hyde personality. Massey plays some of the same circuit as Dave does, same bars and they hang out a bit. Anyways, go to this bar call Your Place, Massey is the entertainment for the evening.

The dude can play, he's good. He plays a few numbers, and then pulls Tie Me Kangaroo Down, Sport out of the hat. No one in the bar knows it other than me. I buy him a drink for that one. This is where the split personality thing comes into it. He gets a few drinks into himself, and he's a asshole. Anyway's the night progresses, and some dude gets talking to Massey about how great he is, and how he's got his CD and all, and the dude convinces Massey to head back to his place to kick on. Massey drags Dave and me along, and so far so good. Massey's well cut by this stage, but he's ok, not being hard to deal with or anything.

So we find this random dude's apartment, go up, crack a few beers, the dude from upstairs shows up with some weed, I have some of that, and things are pretty cool. The random dude lives with a couple of other dudes, and they're serious steroid monkeys. They're ok, but they set me on edge. It's about 2am by this stage, and the guys who live there pull some money together, and say theyre heading out for more beer. This is a bit weird to me, seeing they scraped up $300 odd. They leave, their apartment is full of people who dont live there. Anyways, after about 20 minutes I ask Dave where these guys are, and sensing somethings seriously amiss I say to Dave lets get the fuck out of here. Dave agrees, but wont leave without Massey, who by this stage is haveing a ball being the centre of attention. Dave talks Massey into leaving, I've already left and am waiting at Daves car. Dave & Massey come down to the carpark, Massey starts loudly going on about where he left his car, and he's going to get it. Masseys car isnt there, never was. After 10 minutes trying to convince Massey his car aint there and then dragging Massey towards Dave's car, Dave finally convinces Massey to get in the back of his Toyota. Dave open the hacthback, and literally throws Massey ontop of all the junk in there.

We drive back to Your Place, kick Massey out to get his car, drive home and sleep off the piss, and leave. Nice intro that was.

Next night, we catch up with Massey again, same routine, good guy sober, not so good pissed. After closing time at Your Place, we head back to Massey's place, have a few drinks with some Mexican dudes there, and then Dave and me head back to Dave place. The Mexcian dudes are cool, not much English, but we all get along fine.

So we get back to Dave's place, and are crashing for the night, when Massey calls Dave in hysterics. Apparently he continued to drink with the Mexican guys after we left, and they told him that they'd murdered some black dude for fucking with their pickup earlier that night. This scares the shit of Massey, so he escapes from the Mexican dudes, calls Dave for help and after a long and heated call, Dave tell Massey to come over to his place. I decide not to get involved at all, mostly because I think the story is horseshit, and I really dont need any interaction with any police force while I'm in America. So Massey shows up at Daves, and they have a fairly animated discussion about what to do. Dave really doesnt want the police there, it will piss his G/F Brooke off no end. Eventually, Massey calls the police to report a homicide, and within a few minutes 5 police cars show up. I'm not sure what happened next, but Dave managed to convince the police that the homicide didnt occur here, and the all leave except one unit to take a statement.

I'm asleep by this stage... and the next thing I see is Massey sleeping on the other couch the following morning...

I dunno what happened after that, coz I didnt see Massey again.



Re: Dave Massey Reply #7 on: March 15, 2009, 06:18:25 AM
I heard this story from you I think. It's a good 'un

Blows my weekends out of the water - "too lazy to get drunk I say on the couch and read a book"  Yay Captain Adventure

Loaded-Gun.com - I don't know what the hell they are talking about or why they are even there. They don't make serious points and they don't joke, but they still manage to make a lot of posts somehow.



Re: Dave Massey Reply #8 on: March 15, 2009, 09:34:50 AM
Blows my weekends out of the water - "too lazy to get drunk I say on the couch and read a book"  Yay Captain Adventure

That sounds like a very adult way of enjoying yourself.
Like yours.  Only different.



Re: Dave Massey Reply #9 on: March 15, 2009, 12:51:01 PM
Crazy story...
you treat me like a monologue ho



Re: Dave Massey Reply #10 on: March 15, 2009, 07:36:55 PM
Yeah, I guess...

I didnt get killed to death, so that's the main thing...



Re: Dave Massey Reply #11 on: March 15, 2009, 08:24:40 PM
I love that story ...
... and I love Massey; I really do
... he's just a little "out of hand" sometimes
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Dave Massey Reply #12 on: September 30, 2009, 10:47:52 PM
Almost ready for Round 2, Ian?
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Dave Massey Reply #13 on: October 01, 2009, 12:12:56 AM
Yeah, I'm a gonna have to psyche meself up for it...



Re: Dave Massey Reply #14 on: October 01, 2009, 12:24:27 AM
Dave Massey sounds like someone I would hang out with that Luke wouldn't like.



Re: Dave Massey Reply #15 on: October 01, 2009, 01:32:56 AM
Meh.
It's truly a shame I am no longer there to yell at girls to make out with you.



Re: Dave Massey Reply #16 on: October 03, 2009, 02:44:45 AM
Massey's cool; you just have to "understand" him ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Dave Massey Reply #17 on: November 08, 2009, 05:47:06 AM
He was good this time.

30 minutes is the new Massey time limit



Re: Dave Massey Reply #18 on: November 08, 2009, 01:55:55 PM
I think he's been getting better and better these days; personally, I think it's 'cause he lost a gig over drinking, I think ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Dave Massey Reply #19 on: March 30, 2012, 02:32:29 AM
There's more, recent stories that I need to tell ...
... and it's all right before he moved BACK TO TEXAS recently
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Dave Massey Reply #20 on: March 30, 2012, 06:00:40 AM
Funny thing about him, he had the neatest, tidiest house I ever saw... completely out of character with his drunken persona.



Re: Dave Massey Reply #21 on: March 30, 2012, 01:45:16 PM
He had nothing else to do during the days, well, other than his Farmville addiction ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Dave Massey Reply #22 on: March 30, 2012, 11:34:13 PM
Ah never mind.
« Last Edit: March 31, 2012, 06:53:02 AM by Tru »
American Ethics:

We sacrifice the many, for the profit of the few. God Bless America



Re: Dave Massey Reply #23 on: April 03, 2012, 04:12:03 AM
There's more, recent stories that I need to tell ...
... and it's all right before he moved BACK TO TEXAS recently

So, spill...



Re: Dave Massey Reply #24 on: April 05, 2012, 12:45:22 AM
I will, I will ...
I have a few things I need to be spending the most of my time typing before this though ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Dave Massey Reply #25 on: April 15, 2012, 09:57:12 PM
ten days have passed. out with it, Dave.
you treat me like a monologue ho



Re: Dave Massey Reply #26 on: April 16, 2012, 12:53:41 AM
Again, almost done with RL issues ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Dave Massey Reply #27 on: April 23, 2012, 04:00:38 PM
Yeah, I guess...

I didnt get killed to death, so that's the main thing...

Just got killed a little instead? Good to hear!



Re: Dave Massey Reply #28 on: April 24, 2012, 09:49:05 PM
I die a little bit everytime I hear that song by Rolf Harris.



Re: Dave Massey Reply #29 on: April 25, 2012, 03:18:54 AM
ever tried. ever failed. no matter. try again. fail again. fail better.



Re: Dave Massey Reply #30 on: April 25, 2012, 03:19:31 PM
THIS is why I worked so hard to get Si's account back in order!
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Dave Massey Reply #31 on: April 26, 2012, 04:37:12 AM



Re: Dave Massey Reply #32 on: October 30, 2015, 12:43:04 PM
I never did get back to that story; did I?
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Dave Massey Reply #33 on: January 26, 2018, 06:26:28 AM
No, you fuckin' didn't.



Re: Dave Massey Reply #34 on: February 05, 2018, 09:02:23 AM
Damn, now I'm gonna have to actually remember them ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')