×

Quote from: Emperor Reagan
Future me keeps telling current me that I'll love DMT whenever I try it.
Quote from: (_)_)===D
That's just the DMT talking.


Misc Interesting Articles (For No Real Reason)(Read 13246 times)
Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #30 on: May 23, 2014, 11:42:31 PM
>>5-creepy-medical-treatments-that-actually-work<<

#4 would be interesting to me. I have a patch of Psoriasis on both legs. I used to have it in my scalp but that has pretty much gone away on it's own. The medications prescribed for it are pretty useless.

It starts when you get a scrape or injury to the skin, it never heals.

It's not contagious though, it's a genetic failure that basically shows up when you get older. It's actually related to skin cancer where the skin cells reproduce abnormally and cause irritation but isn't the same as ... it isn't a situation that could become fatal. It does crash your self esteem though.

And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #31 on: May 23, 2014, 11:51:21 PM
>>how-to-cook-drunk-29-pics<<

The biggest problem for cooking drunk is staying awake for the results.

A few times I have awoken to a house filled with smoke. At least my stove is not under an overhang and that shit can do whatever it has to. But still, not a good awakening.
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #32 on: May 24, 2014, 03:51:24 AM
It's kind of a place for me to "jot down" things of interest ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #33 on: May 25, 2014, 02:05:31 PM
« Last Edit: May 28, 2014, 03:54:45 PM by Thrash »
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #34 on: June 08, 2014, 11:50:39 PM
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #35 on: June 09, 2014, 06:53:46 PM
I thought I'd posted that before ....
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #36 on: June 09, 2014, 08:20:16 PM
I don't remember.
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #37 on: June 09, 2014, 08:51:39 PM
Hmmmm ....
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #38 on: June 10, 2014, 05:35:27 PM
« Last Edit: June 18, 2014, 04:34:40 AM by Thrash »
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #39 on: June 10, 2014, 06:34:43 PM



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #40 on: June 10, 2014, 06:36:25 PM
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #41 on: June 14, 2014, 02:04:59 PM
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #42 on: June 16, 2014, 03:56:10 PM
« Last Edit: June 18, 2014, 12:07:48 AM by Thrash »
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #43 on: June 18, 2014, 04:22:10 AM
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #44 on: June 19, 2014, 11:16:36 PM
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #45 on: June 20, 2014, 04:44:36 AM
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #46 on: June 20, 2014, 04:53:16 AM
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #47 on: June 20, 2014, 10:30:28 AM
Lily Number 1 was really cute.
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #48 on: June 20, 2014, 10:43:48 AM
I'm glad this texas POS finally got busted. As a personal friend of the bush's he should have been gunned down on the street instead of just having been disqualified from every race he ever attended and disqualified from ever competing again

And she looks like a crack whore..


And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #49 on: June 20, 2014, 05:13:07 PM
Yeah, I expected the Olsen Twins to be a lot hotter in their adulthood ...
I'm VERY disappointed in them otherwise ...

Meanwhile, here's an interesting article:
http://www.rantlifestyle.com/2014/03/11/20-wealthiest-homosexuals
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #50 on: June 22, 2014, 04:33:17 AM
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #51 on: June 22, 2014, 05:40:32 AM
Ok one thing they brought up really pisses me off, how do these punks get all the money and/or hardware they throw around.
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #52 on: June 22, 2014, 12:50:40 PM
I've never figured that out either ...
Be it Ferris Beuller, or Zack (Saved By The Bell) ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #53 on: June 26, 2014, 05:34:19 PM
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #54 on: June 26, 2014, 05:46:08 PM



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #55 on: June 26, 2014, 06:05:50 PM
Tru might be ok afterall (I mean, Kyle's getting laid now; so ...):
http://www.cracked.com/blog/4-friend-zone-cheat-codes-according-to-internet
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #56 on: June 26, 2014, 07:19:16 PM
MIGHT BE?

And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #57 on: June 27, 2014, 02:30:25 AM
Yeah, get some of those neighborhood bags on your side for once ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Misc Interesting Articles (For No Real Reason) Reply #58 on: June 27, 2014, 03:08:24 PM
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')