×

Quote from: 13chemicals
I think I probably had more fun douching this morning than I would've had on that weekend va-ca.


Politics way back in 2015(Read 503 times)
Politics way back in 2015 on: November 23, 2015, 02:39:49 AM
Mississippi state election settled by 'drawing straws'

http://financialspots.com/2015/11/21/mississippi-ms-state-election-settled-by-drawing-straws/

Hahahaha
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Politics way back in 2015 Reply #1 on: November 26, 2015, 02:37:25 PM
Why not?
It's about as good as any other method ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Politics way back in 2015 Reply #2 on: December 02, 2015, 02:58:08 AM
Why not?
It's about as good as any other method ...

Better than some, where the outcome is assured.
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Politics way back in 2015 Reply #3 on: December 04, 2015, 02:05:12 AM
They are ALL "assured" ...
... and ALL winners are selected before public voting even begins
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Politics way back in 2015 Reply #4 on: December 04, 2015, 05:28:58 AM
>>They are ALL "assured" ...
... and ALL winners are selected before public voting even begins<<

You are sounding like one of Zoomies tin foil hat crack pots.

Welcome to reality!
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Politics way back in 2015 Reply #5 on: December 08, 2015, 05:28:55 PM
No, it really is true ...
To a point ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Politics way back in 2015 Reply #6 on: March 23, 2018, 05:44:50 PM
I think some sand got into the gears this past election. But I helped throw it. LOL

So yeah Trump is a piece of work but it's forcing a restructuring of the status quo.   
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Politics way back in 2015 Reply #7 on: March 29, 2018, 05:43:39 PM
Yeah ...
I like the idea of a "businessman" in office to look at it from that side of the coin ...
However, MAYYYYYBE not quite THAT one ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Politics way back in 2015 Reply #8 on: April 03, 2018, 03:47:15 AM
If he gets reelected all bets are off, but for a moment consider who could be his replacement?  It's still early but who will be fielded against him and who will be backing them?
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Politics way back in 2015 Reply #9 on: April 03, 2018, 02:34:04 PM
Well, the alternative wasn't exactly the best in the past election ...
I can't even imagine who would be (as a person) up in the coming election(s) ...

Have we finally scraped the bottom of the barrel after finally getting our first (kinda) black President?
(In other words; after we passed the "impossible bar", did we not care what was next?)
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')