×

Quote from: psychopathetic
Quote from: krapsna
I'm thinking of breaking some lucky bitch in two.
Run, Lucky, run!


Quotes of the week nominees ... Years of 2014/2015/2016 ...(Read 1396 times)
Re: Quotes of the week nominees ... Year of 2014/2015 ... Reply #30 on: February 09, 2015, 07:12:34 PM
I hate piss beer ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Quotes of the week nominees ... Year of 2014/2015 ... Reply #31 on: February 09, 2015, 07:46:36 PM
Yeah but hard liquor is to much like poison, after a few you start trying to drink it like beer and that never turns out well.
American Ethics:

We sacrifice the many, for the profit of the few. God Bless America



Re: Quotes of the week nominees ... Year of 2014/2015 ... Reply #32 on: February 11, 2015, 03:22:35 AM
No, I mean I like good, craft beers ....
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Quotes of the week nominees ... Year of 2014/2015 ... Reply #33 on: February 21, 2015, 09:32:48 AM
The US produces an almost endless list of really excellent beers, but like most other places, the mass produced, mass appeal ones pretty much suck. They're beer for people who don't care what they're drinking, they just want something cold and wet and slightly boozy and beerish. But the same is true of lots of places, the UK included.
ever tried. ever failed. no matter. try again. fail again. fail better.



Re: Quotes of the week nominees ... Year of 2014/2015 ... Reply #34 on: February 21, 2015, 02:45:24 PM
I liked a few beers out of Norway the best ...
But, I agree, Si ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Quotes of the week nominees ... Year of 2014/2015 ... Reply #35 on: February 21, 2015, 06:44:03 PM
ever tried. ever failed. no matter. try again. fail again. fail better.



Re: Quotes of the week nominees ... Year of 2014/2015 ... Reply #36 on: February 23, 2015, 04:51:49 AM
Hmmm, I'll have to find out which ones they were for you to look into ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Quotes of the week nominees ... Year of 2014/2015 ... Reply #37 on: February 25, 2015, 10:08:05 PM
Real Tuborg is the shit. American Tuborg is just shit.
No Nyarlathotep, no chaos...
KNOW NYARLATHOTEP, KNOW CHAOS!



Re: Quotes of the week nominees ... Year of 2014/2015 ... Reply #38 on: February 25, 2015, 10:16:05 PM
I say the same thing about Dinkelacker, great in country, sucks in America.
American Ethics:

We sacrifice the many, for the profit of the few. God Bless America



Re: Quotes of the week nominees ... Years of 2014/2015/2016 ... Reply #39 on: October 26, 2015, 04:04:14 PM
On this line, Sierra Nevada Celebration Ale is one of the best beers I've ever had (American) ...
... and it's about time for them to produce/distribute it again ... Just try it ... It's awesome!!!
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')