×

Quote from: Doormouse
I keep finding LEGOs on the street as I walk to school. I always pick them up and then add them to a growing sculpture when I get home. I have some 15 or 20 pieces by now. My friends always feel obliged to remind me that picking shit off the street is unhealthy. Fuck that noise. If I see a LEGO, it's going in my pocket. My only fear is if the muggers figure me out and make a line of them leading into a side alley.


So Thrash flat earth or globe ... GO!(Read 423 times)
So Thrash flat earth or globe ... GO! on: June 22, 2018, 12:48:35 AM
Been seeing a lot about this question online lately wondering your thoughts.
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #1 on: June 22, 2018, 03:30:16 PM
Are you referring to the flat "relief map" globe over "spherical" globe?
(as there are a couple of ways to answer that question)

For example:
I like the round globe itself, well, because it's "standard" and just cool ...
... more so if it's topographical
... I use GPS a fuck-ton for just about everything I do, thus, I'm more
used to "flat globe/maps" as of late
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #2 on: June 23, 2018, 07:11:12 PM
I was referring to the flat earth people versus the round earth people.

https://en.wikipedia.org/wiki/Modern_flat_Earth_societies
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #3 on: June 25, 2018, 09:50:13 PM
Oh ...
Morons exist everywhere, dude ...

Did you know that there are people out there that
actually still believe in God?
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #4 on: June 25, 2018, 10:57:48 PM
The thing that gets me about all the "flat earth" maps these people sport Is that if the world were shaped like that you could never sail straight West from the West Coast and ever get to Japan, Korea or China, all you could hope for is finding the fictional ice wall. And wouldn't that be south everywhere?
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #5 on: June 26, 2018, 02:55:13 PM
Theoretically, yes ....
Funny thing; not only was Christopher Columbus a colossal moron and failure, the common belief at the time he set sail was that the Earth WAS round ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #6 on: June 27, 2018, 01:44:02 AM
Yep it was pretty well understood at the time.
Colombo was also a religious fanatic, and that seems to be the seed behind the new flat earth movement. Though few sites or videos actually mention the bible connection (some do) it is always implied or scripted between the lines.

One of the first things Christoforo did upon reaching the Islands is to burn 13 natives at the stake in reverence to jebus and the 12 disciples. Well he actually had another reason for this, he wanted to show the power of himself and his men to the remaining natives so that he could force all the able bodied people to start digging for gold. Joke was on him, there was no fucking gold anywhere to be found.
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #7 on: June 27, 2018, 06:52:32 PM
Exactly ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #8 on: June 27, 2018, 07:23:26 PM
I come back to this flat earth topic in my thoughts, because the flat earthers do go to a lot of trouble to make their explanations for his shit make sense. But also because I have a friend, a young woman working at the supermarket, maybe 26 or so. She just had a baby and came back from a long leave but that is beside the point. Anyway one of the things her and I first discussed was about this question, and although she isn't excessively religious she thinks the earth is flat! I haven't argued the point with her, I barely see her, just whenever I come across her in the store but she is pretty level headed, just a typical American worker.

Kinda scares me.   
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #9 on: June 28, 2018, 10:09:34 AM
How can anyone be that ignorant in this day and age?

Then again, I honestly thought religion would phase out by now too ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #10 on: June 29, 2018, 10:13:59 PM
I did mention the impossibility of being able to go west from Ca and get to china, (shit you would have to go 10,000 miles or more out of your way)  but she just looked at me. I don't think she has ever even looked at a flat earth map but something in her upbringing is influencing her rational thinking.
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #11 on: July 01, 2018, 08:53:19 PM
Probably religion ...

I think I have a good slogan for them:
"Flat Earthers ...
... Proving there's enough dumbasses to go around!"
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #12 on: July 03, 2018, 02:10:46 AM
Aw, common man the girl is a friend of mine, married with a new child.
I haven't had a chance to discuss why she feels as she does. But the chance likely will come.
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #13 on: July 04, 2018, 03:28:32 AM
I would love to hear this one ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #14 on: July 04, 2018, 04:11:30 AM
Me Too! Guess I'll have to check in more often.
But I have to have my argument ready, how do you support a globe earth?
Come on, I need you to guide me through it.
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #15 on: July 04, 2018, 06:53:25 PM
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #16 on: July 04, 2018, 10:35:24 PM
Hahaha, punk.
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #17 on: July 05, 2018, 02:03:47 AM
Just sayin' ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #18 on: July 23, 2018, 10:08:52 PM
Well I do consider her a friend so I gave her a $120 14k gold and opal necklace I had no use for. I bought it as an impulse buy then realized the ex would never wear it. Doesn't hurt she is cute as well but beside the point. 

Well at least I'm not leaving whisky bottles and brand new cars in my wake!

And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #19 on: July 26, 2018, 09:16:19 AM
Hmmmm ....
So, is she gonna "take you around the [flat] world"?
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #20 on: September 10, 2018, 04:03:21 PM
Her butt proves the world is round. hehehe
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: So Thrash flat earth or globe ... GO! Reply #21 on: September 10, 2018, 10:03:56 PM
That didn't answer my question ...
(Or did it?)
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')