×

Quote from: PsychoPathetic
... and i think he's getting REALLY into it until i open my eyes and see my fucking dog humping his face. that kinda ruined the moment.


Health issues(Read 712 times)
Re: Health issues Reply #30 on: August 29, 2018, 09:41:49 PM
Ah crap, I admit it my dad is actually Dick Cheney, that motherfucker is going to live forever.
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Health issues Reply #31 on: August 30, 2018, 02:20:30 AM
John Cain could have used a little bit of that Tigers Blood; eh?
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Health issues Reply #32 on: August 30, 2018, 01:30:51 PM
Yeah I just noticed him in the news yesterday.
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Health issues Reply #33 on: August 30, 2018, 03:17:31 PM
I liked him ...
He had a great concession speech as well ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Health issues Reply #34 on: August 30, 2018, 11:02:34 PM
I've heard a lot about McCain over the years you probably don't want to know.
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Health issues Reply #35 on: September 01, 2018, 05:15:34 PM
No; go ahead ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Health issues Reply #36 on: September 04, 2018, 08:41:19 PM
Since you liked the guy and since I shouldn't talk bad about the dead.
I better leave well enough alone.
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Health issues Reply #37 on: September 05, 2018, 04:16:55 AM
Anyway, my test scores are getting closer to normal.
New posting
Hgb   11.5 g/dL   13.0 - 17.0 g/dL
Hematocrit   40.4 %   39.0 - 51.0 %

99/77
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Health issues Reply #38 on: September 09, 2018, 03:51:51 PM
Whatever you're doing, keep it up ...
(Hopefully still drinking though ...)
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Health issues Reply #39 on: September 09, 2018, 06:04:23 PM
Thanks. You know a couple years ago my DR said "you need to lose 30 lbs" well amazingly I did within 6 months. Everyone asked how did you lose the weight. All I could say is I don't know!
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Health issues Reply #40 on: September 09, 2018, 06:20:48 PM
That's what I'm saying, no sign of bleeding yet the amount of blood was at a bare minimum.

Vampires or abduction?
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Health issues Reply #41 on: September 09, 2018, 11:35:49 PM
Both?
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Health issues Reply #42 on: September 10, 2018, 04:24:00 PM
LOL
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Health issues Reply #43 on: September 10, 2018, 10:04:56 PM
Makes more sense, actually ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Health issues Reply #44 on: September 28, 2018, 08:00:13 PM
It's been a couple weeks; how's it going here?
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')