×

Quote from: Zoomie
Quote
Dave Thrash joined the group "Celebrate Vietnamese Boys"


Shit we've been hacked(Read 188 times)
Shit we've been hacked on: August 15, 2018, 12:50:40 AM
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Shit we've been hacked Reply #1 on: August 15, 2018, 12:48:36 PM
Actually, I looked around just now ...
Try this ...
http://Http://www.Anti-Social.Site
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Shit we've been hacked Reply #2 on: August 16, 2018, 01:53:06 AM
Take off the extra http and it might work better.

Oh, but there is no content there, is it an actual board? And did you just make it up on the fly? I actually tried to log in but it didn't recognize my username.
« Last Edit: August 16, 2018, 01:55:30 AM by Tru »
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Shit we've been hacked Reply #3 on: August 17, 2018, 09:42:09 AM
I've nothing to do with it ...
I just saw it when I was looking for "anti-social hack" ....
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Shit we've been hacked Reply #4 on: August 17, 2018, 02:15:39 PM
Someone with a good deal of familiarity put it up, I also found out why there is no content. It's not possible to register, when you go through the process at the bottom of the form it asks some questions and requests you copy a captcha, but there is no captcha given. 
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Shit we've been hacked Reply #5 on: August 20, 2018, 01:48:49 PM
Hmmm ....
Well, they knew a great deal about A-S ...
... and nothing about setting up a board

Typical ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Shit we've been hacked Reply #6 on: August 20, 2018, 11:08:41 PM
LOL, I wonder who is working on it?
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Shit we've been hacked Reply #7 on: August 20, 2018, 11:12:53 PM
bagman?
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Shit we've been hacked Reply #8 on: August 21, 2018, 11:21:32 PM
Dunno ...
Or how long it's been there ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Shit we've been hacked Reply #9 on: August 22, 2018, 02:34:09 AM
Well at the top of the page it says
>>News: SMF - Just Installed!<<


But at the bottom it says ...
>>Most Online Today: 2. Most Online Ever: 36 (July 02, 2018, 10:57:19 am) <<

So for some reason I'm thinking it's pretty recent.

But 36 people online and no posts?
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: Shit we've been hacked Reply #10 on: August 23, 2018, 08:08:02 PM
That could be indexing spiders ....

If it was recently put up and then submitted for indexing it would be hit quite a bit in a short period of time ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Shit we've been hacked Reply #11 on: September 12, 2018, 08:59:22 PM
Hmmm ...
It seems the registration is fixed on it now ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Shit we've been hacked Reply #12 on: September 12, 2018, 09:43:52 PM
Interesting.
And where were you while the cat was away, making like a mouse?