×

Quote from: FAH-Q
Yeah so no more blood and my lungs are way better today. I just asked myself what jesus would do and realized that the motherfucker would just heal himself, so that's what I'm doing.


The Missing(Read 6029 times)
The Missing on: June 21, 2009, 06:47:28 PM
Brook
Luke
Kyle (who cares really)

Is that all? Do we need to lose some more of you fuckers? I say this place get a complete revamping and advertise the fuck out of it, BUT, we can have a secret forum for old school members so they don't feel overwhelmed.
~
A pleasant man with a pleasant weapon



Re: The Missing Reply #1 on: June 22, 2009, 05:28:40 AM
this forum isnt secret enough?



Re: The Missing Reply #2 on: June 22, 2009, 05:35:36 AM
Wow.....
~
A pleasant man with a pleasant weapon



Re: The Missing Reply #3 on: June 22, 2009, 10:48:54 AM
Ian just blew your mind!
Go to these sites, and don't forget to tell your friends!
KimboFever.com
MyWebTrash.com
d00dj00sux0r.com



Re: The Missing Reply #4 on: June 22, 2009, 11:27:28 AM
I say this place get a complete revamping and advertise the fuck out of it, BUT, we can have a secret forum for old school members so they don't feel overwhelmed.

please no.



Re: The Missing Reply #5 on: June 22, 2009, 12:48:56 PM
Advertising good, secrets ... bad.
And where were you while the cat was away, making like a mouse?



Re: The Missing Reply #6 on: June 22, 2009, 08:25:49 PM
Apparently I missed a lot of drama.  Eh.
Pour the wine, hold the grind, quarter to nine, let's go.



Re: The Missing Reply #7 on: June 22, 2009, 08:29:48 PM
Nothing worth an PM explaining it.
Quote from: FB comment
Look dude, there's only one thing I like that starts with Hot Black Co- and it doesn't end in 'ffee'.



Re: The Missing Reply #8 on: June 22, 2009, 11:07:05 PM
Wait wait wait, lemme PM all of you and tell you MY side of the story.
~
A pleasant man with a pleasant weapon



Re: The Missing Reply #9 on: June 22, 2009, 11:15:50 PM
Lol. Nice. Then you can PM me and go all emo and shit and then I'll tell you what a worthless piece of shit you are.
« Last Edit: June 22, 2009, 11:16:42 PM by Zoomie »
No Nyarlathotep, no chaos...
KNOW NYARLATHOTEP, KNOW CHAOS!



Re: The Missing Reply #10 on: June 28, 2009, 04:02:24 PM
Sounds about right ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: The Missing Reply #11 on: June 28, 2009, 07:16:53 PM
Why is this a thread, we already know who is missing because we talk about it on other threads. 



Re: The Missing Reply #12 on: June 28, 2009, 07:20:38 PM
*nods*
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: The Missing Reply #13 on: June 29, 2009, 04:11:38 AM
Why is this a thread, we already know who is missing because we talk about it on other threads. 

Since when has that stopped anyone starting a thread? Or derailing a thread?



Re: The Missing Reply #14 on: June 29, 2009, 05:07:08 AM
*nods*
~
A pleasant man with a pleasant weapon



Re: The Missing Reply #15 on: June 29, 2009, 09:19:22 AM
Thrash likes anal.
Quote from: FB comment
Look dude, there's only one thing I like that starts with Hot Black Co- and it doesn't end in 'ffee'.



Re: The Missing Reply #16 on: June 29, 2009, 10:17:05 AM
EWWWW! Buttholes!!!!
No Nyarlathotep, no chaos...
KNOW NYARLATHOTEP, KNOW CHAOS!



Re: The Missing Reply #17 on: June 29, 2009, 05:18:02 PM
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: The Missing Reply #18 on: June 29, 2009, 05:28:03 PM
Sometimes even with girls.
Go to these sites, and don't forget to tell your friends!
KimboFever.com
MyWebTrash.com
d00dj00sux0r.com



Re: The Missing Reply #19 on: June 29, 2009, 05:28:37 PM
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: The Missing Reply #20 on: June 29, 2009, 07:07:44 PM
No Nyarlathotep, no chaos...
KNOW NYARLATHOTEP, KNOW CHAOS!



Re: The Missing Reply #21 on: June 29, 2009, 09:05:18 PM
Balor?


Someone explained to me the tricky hates mello details a few days ago. I laughed so hard I almost fell over.
Loaded-Gun.com - I don't know what the hell they are talking about or why they are even there. They don't make serious points and they don't joke, but they still manage to make a lot of posts somehow.



Re: The Missing Reply #22 on: June 30, 2009, 02:45:07 AM
You're +1 on me then ....
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: The Missing Reply #23 on: June 30, 2009, 03:01:43 AM
Have you ever cared enough to ask ?
Quote from: FB comment
Look dude, there's only one thing I like that starts with Hot Black Co- and it doesn't end in 'ffee'.



Re: The Missing Reply #24 on: June 30, 2009, 06:15:27 AM
Balor?

Balor left because we're a bunch of communist sympathizers. Or something.

Pity, I liked what Balor had to say, and post.



Re: The Missing Reply #25 on: June 30, 2009, 06:45:39 AM
Yeah me too. He had wonderful taste in art and literature.
No Nyarlathotep, no chaos...
KNOW NYARLATHOTEP, KNOW CHAOS!



Re: The Missing Reply #26 on: June 30, 2009, 07:29:53 AM
I liked balor as long as I didn't read his politically themed posts.

I am going to find out the details of the hate at the beach in August.



Re: The Missing Reply #27 on: June 30, 2009, 07:53:54 AM
Even his politically themed threads were worth reading, mostly because he was able to do what most people who hold similar views seem incapable of, articulate his point.

Until they decended into hysterics.



Re: The Missing Reply #28 on: June 30, 2009, 08:21:25 AM
Where's Sarah?



Re: The Missing Reply #29 on: June 30, 2009, 09:42:22 AM
Quote
Someone explained to me the tricky hates mello details a few days ago. I laughed so hard I almost fell over.

If it's the same reasons I know, it IS pretty funny because it's all hearsay and lies... none of which even remotely involve her.