×

Quote from: 13chemicals
Quote from: bagman
A Kyle-Sasha-Sasha 3some. That's what I'm talking about!
I'm eating a sandwich right now and right when I read this I took a bite, opened my mouth in disgusted gaping awe and the half bitten piece fell out of my mouth.


Clerks ~ One and Two(Read 1357 times)
Clerks ~ One and Two on: January 07, 2010, 04:16:51 AM
That horrible ending?   Where Dante gets KILLED in Clerks?  That was the original ending.

I just watched Clerks II

Sure wish it had been on View Now or whatever NetFlix calls it,

'cuz it ROCKED!
Signature :      X   



Re: Clerks ~ One and Two Reply #1 on: January 07, 2010, 07:49:27 AM
I plan to watch Clerks, again.  It's just that I wasn't expecting THAT ending, at all, you know?

I watched clerks and clerks 2. I dont remember the ending being terrible. Or having any reason to cry. The only reason I can think of why you might've done that is with the original ending when he died... But they cut that out and changed it.

I love the second one. I actually love Elias...!
Clerks was way better than Clerks 2, but that's not to say that the second one wasn't also awesome.

And lots of movies make me cry. I kinda feel sorry for people who don't/won't.
I don't cry over movies ...

Also, Clerks 2 was the perfect continuation, picked up 10 years in the future, and the perfect resolution ...
Just fucking watch it ...

Additionally, if you saw the "original ending" where Dante's shot and killed, it would have also ended Kevin Smith's career ....
... forget that ending and remember only the one released as intended

Shit, I might have to watch them again ...
Yes, that was IT, exactly!

I got a copy with the Dante Dies ending, not realizing there were others.

It's strange how shit like that happens, too ~ I was in a downer mood that day, and a bunch of stuff made me cry,

and the ending to that movie was like the slimy mucus icing on a cow pie cake.

And to add insult to injury, I think I got a computer virus from the d/l, that probably included all sorts of porn, which was then E'ed to everyone on my contact list, MOST of whom are Dear's CHRISTIAN relatives.


Just fucking shoot me ~

Please?
How about I just sex you up to the point you don't remember. Would that help?
Yes.

Yes, I think it WOULD!



Re: Clerks ~ One and Two Reply #2 on: January 08, 2010, 04:54:43 PM
The first time i watched clerks was with my grandma.  :-\



Re: Clerks ~ One and Two Reply #3 on: January 10, 2010, 02:56:38 AM
hot...




Re: Clerks ~ One and Two Reply #4 on: January 12, 2010, 04:41:28 PM
Quote from: A.R.L
Yes, that was IT, exactly!

I got a copy with the Dante Dies ending, not realizing there were others.

It's strange how shit like that happens, too ~ I was in a downer mood that day, and a bunch of stuff made me cry,

and the ending to that movie was like the slimy mucus icing on a cow pie cake.

And to add insult to injury, I think I got a computer virus from the d/l, that probably included all sorts of porn, which was then E'ed to everyone on my contact list, MOST of whom are Dear's CHRISTIAN relatives.


Just fucking shoot me ~

Please?

Post this on FMyLife.Com ...
hahaha ...
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Clerks ~ One and Two Reply #5 on: January 12, 2010, 06:59:17 PM
sending porn to christians? Oh thats all kinds of win.
Life is short, life is shit, and soon it will be over.



Re: Clerks ~ One and Two Reply #6 on: January 12, 2010, 10:27:28 PM
sending porn to christians? Oh thats all kinds of win.FML.
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')



Re: Clerks ~ One and Two Reply #7 on: January 12, 2010, 10:56:27 PM
exactly
Life is short, life is shit, and soon it will be over.



Re: Clerks ~ One and Two Reply #8 on: May 30, 2022, 12:22:58 AM
Real-Life Pilot (Not Animated):

https://www.youtube.com/watch?v=wR8COL2GGTw
BOOYA, MOTHERFUCKER!!!

Quote from: bagman, 04-29-2002 04:35 PM
Haha I'm gonna get some punani soon ya fucks!

|)__/)
(='.'=) This is the signature bunny. He's hard-fucking-core!
('')_('')